March 7, 2007

...please, be patient...


2007-01-28 papercut
Originally uploaded by Claudia1de.

I'm sorry for not having posted for a while. I'm back from my holidays but have no computer at the moment.(It's really driving me mad). I made a lot of sketches when I was in Hawaii and I'm still busy with sketching and painting for the EDM's. Hopefully, I will be posting regularly again at the end of March.

Es tut mir leid, daß ich jetzt schon eine zeitlang nicht mehr gepostet habe. Ich bin gut aus dem Urlaub zurückgekommen, habe aber im Moment keinen Computer. (Grauenvoller Zustand). Ich habe in meinen Ferien viele Skizzen gemacht und im Augenblick beschäftige ich mich mit den EDM's, die ich noch nicht gezeichnet habe. Ich hoffe, daß ich Ende März wieder regelmäßig posten kann.

2 comments:

Teri said...

I can't wait to see your sketches from Hawaii as I am going there in August!!

Anonymous said...

Welcome back!
Ich würde auch gerne etwas von Hawaii sehen. Zur Not würde ich auch Fotos nehmen :)